Yazar "Gençtürk Hızal, G. Senem" için listeleme
-
Aile şirketlerinde marka yönetimi: Ankara’daki aile şirketleri üzerinden bir değerlendirme
Acay, Tuğba (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)İçinde bulunduğumuz dönem içerisinde büyüyen ve hızla ilerlemeyi hedefleyen işletmeler, tüketicileri ve hizmet sundukları kişilerle markalar aracılığıyla iletişim kurmaya çalışmaktadırlar. Dolayısıyla markalaşma, her geçen ... -
Gastronomi kültürünün inşasında medyanın rolü yemek dergileri üzerine içerik analizi
Yıldırım Gürses, Özge (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Dünya mutfakları arasında yer alan her mutfağın, onu diğer mutfaklardan ayıran belirli özellikleri vardır. Bu özellikleriyle her mutfak bir kimlik kazanır, kültürel kimliği tanımlar hale gelir ve kültürün inşa sürecinde ... -
Turizm iletişiminde bir reklam kanalı: İnstabloggerlar üzerine bir araştırma
Bağcı, İlayda (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Sosyal medya ve ağlar farklı alanlarda olduğu gibi turizm alanında da hizmet işletmelerinden nihai tüketiciye kadar kullanılmaya ve bu kullanımlarla yeni içeriklerin oluşmasına olanak sağlar durumdadır. Bu çalışma, turizm ... -
Turizm reklamlarında yaşam tarzlarının inşası: göstergebilimsel çözümleme
Gençyürek Erdoğan, Merve (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Tüketim kavramı ve boş zaman pratikleri, bireylerin toplumsal statülerini belirlemede yardımcı ve yaşam tarzlarını oluşturmada oldukça önemli kavramlar olarak kabul edilmektedir. Kapitalist sistemin şekillendirdiği reklam ... -
Türkiye'de marka yerleştirme stratejilerinin yeni görünümü: Yalan dünya örneği
Boyraz, Burçe (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma, Türkiye televizyonunda son yıllarda oldukça ön planda yer alan alternatif bir iletişim stratejisi olarak marka yerleştirmenin televizyon dizilerindeki görünümlerini konu edinmektedir. Çalışma, betimsel bir ... -
Ülke markası inşa sürecinde Türkiye'nin tanıtımı : kurumlar, stratejiler ve uygulamalar
Emre, Ali Serdar (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)Son yıllarda hızla artan teknolojik geliĢmeler, küreselleĢmenin de hızını arttırmıĢ ve ülkeler arasındaki her tür mesafe iyice azalmıĢtır. Bunun sonucunda sınırların ortadan kalktığı ve uluslar arasında bir bütünleĢenin ...