Konu "Hizmet kalitesi" için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Bireysel bankacılık sektöründe hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati arasındaki ilişki
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Müşteriler, ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda çalışmak istedikleri bankaları seçmektedirler. Dolayısıyla günümüzde bankalar müşteriler tarafından yönlendirilmekte, yüksek hizmet kalitesi talep etmektedirler. Günümüzde ... -
Bütünleşik bir yaklaşım ile havayolu hizmet kalitesinin cinsiyetler açısından değerlendirilmesi
(Başkent Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)Gelişen teknoloji ve artan çalışma hayatının hızlı temposu gereği zamanın insanlar için önemli bir faktör olduğu günümüzde, hava yolu taşımacılığı sektörüne olan talep oldukça artmakta ve bu durum havayolu taşımacılığının ...