Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Türkiye'de reklam endüstrisinde eleman ilanları 

      Usta, Ayşe (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
      Bir ürün ya da hizmetin farklı uzmanlık ve donanıma sahip görevliler aracılığıyla etkin ve verimli biçimde tanıtılması amacıyla kurulan reklam ajansları, yaratıcı endüstriler içerisinde yer alan reklam endüstrisi alanında ...
    • Türkiye'de reklamcı temsili: Televizyon dizileri üzerine bir araştırma 

      Faiz, Seren (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
      Reklam endüstrisinde, reklam üretim sürecinin asıl öznesi olan reklamcılar, reklam faaliyetlerini reklam ajansları bünyesinde gerçekleştirmektedir. Reklam ajansları, sundukları hizmetlere göre farklı yapılanma içerisinde ...