Konu "Nöropazarlama" için Sosyal Bilimler Enstitüsü / Social Sciences Institute listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Nöropazarlama faaliyetlerinin tüketici algısı üzerine etkisi
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Hızlı biçimde değişim gösteren rekabet şartlarında firmalar sürdürmekte olduğu faaliyetlerini başarılı biçimde ilerletmek için farklı arayışlarda bulunmaya başlamışlardır. Gelişim gösteren dünyaya ayak uydurmaya çalışan ... -
Reklam etkinliğinin otonom ve somatik sinir sistemi ölçüm teknikleriyle karşılaştırılması üzerine bir araştırma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Günümüzde pazarlama araştırmaları için kullanılan yöntemlerden birisi olan nöropazarlama bireylerin istem dışı tepkilerinin ölçümünde yararlanılan bir yöntemdir. Bu yöntemde merkezi sinir sistemi ile otonom ve somatik sinir ...