Konu "Destinasyon" için Sosyal Bilimler Enstitüsü / Social Sciences Institute listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Algılanan destinasyon imajının pazarlamaya etkileri: Ankara ili üzerine bir araştırma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu araştırmada Ankara lokasyonunda turizm sektörüne mal ve/veya hizmet sağlayan işletmelerde ya da kurum / kuruluşlar görev yapan / çalışan üst düzey yöneticilerin Ankara'nın destinasyon imajı farkındalık düzeylerinin ... -
Destinasyon imajı ve Trabzon yöresine dönük bir çalışma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Bu çalısmada temel amaç; destinasyon, imaj ve destinasyon imajı kavramlarını tanımlayarak bu kavramlarla ilgili yapılan bilimsel çalısmalar ısıgında bir bütünlük saglamak ve turizm pazarlamasında çok önemli olan ... -
Destinasyon markalaşmasında halkla ilişkiler üzerinebir araştırma:Beypazarı örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmada, destinasyon markalaşma süreci ve halkla ilişkiler ilişkisi Avrupa Birliği tarafından belirlenen “Yerel Ölçekte Turizm Plan-Politika Prensipleri” açısından Beypazarı destinasyonu üzerinden incelenmeye çalışılmış, ... -
Destinasyon pazarlamasında turizm tanıtım videolarının rolü: "TURKEY – HOME OF TURQUOISE" videosu örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Teknolojinin gelişmesiyle birlikte günümüzde medya araçlarının kullanımı oldukça yaygınlaşmıştır. Geçmişte yalnızca radyo ve TV gibi araçlarla sürdürülen kitle iletişimi, günümüzde İnternet ve Bilgi İletişim Teknolojilerindeki ...