Konu "Destinasyon Pazarlaması" için Sosyal Bilimler Enstitüsü / Social Sciences Institute listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Algılanan destinasyon imajının pazarlamaya etkileri: Ankara ili üzerine bir araştırma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu araştırmada Ankara lokasyonunda turizm sektörüne mal ve/veya hizmet sağlayan işletmelerde ya da kurum / kuruluşlar görev yapan / çalışan üst düzey yöneticilerin Ankara'nın destinasyon imajı farkındalık düzeylerinin ... -
Destinasyon markalaşmasında halkla ilişkiler üzerinebir araştırma:Beypazarı örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmada, destinasyon markalaşma süreci ve halkla ilişkiler ilişkisi Avrupa Birliği tarafından belirlenen “Yerel Ölçekte Turizm Plan-Politika Prensipleri” açısından Beypazarı destinasyonu üzerinden incelenmeye çalışılmış, ...