Konu "Marka" için Sosyal Bilimler Enstitüsü / Social Sciences Institute listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
6769 Sayılı sınai mülkiyet kanunu bağlamında paris sözleşmesi anlamında tanınmış markaların koruma kapsamı
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Tanınmış marka kavramı, fikrî haklar tarihinde ilk olarak Paris Sözleşmesi hükümleri ile hukuki korumaya konu olmuş ve tanınmış markaya Paris Birliği içerisinde güçlendirilmiş koruma sağlanmıştır. Paris Sözleşmesi’nin ... -
Aile şirketlerinde marka yönetimi: Ankara’daki aile şirketleri üzerinden bir değerlendirme
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)İçinde bulunduğumuz dönem içerisinde büyüyen ve hızla ilerlemeyi hedefleyen işletmeler, tüketicileri ve hizmet sundukları kişilerle markalar aracılığıyla iletişim kurmaya çalışmaktadırlar. Dolayısıyla markalaşma, her geçen ... -
Destinasyon markalaşmasında halkla ilişkiler üzerinebir araştırma:Beypazarı örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmada, destinasyon markalaşma süreci ve halkla ilişkiler ilişkisi Avrupa Birliği tarafından belirlenen “Yerel Ölçekte Turizm Plan-Politika Prensipleri” açısından Beypazarı destinasyonu üzerinden incelenmeye çalışılmış, ... -
Uluslararası marka bilinirliği açısından uluslararası pazarlama stratejileri: Bilişim sektörü (sibe güvenlik) firmaları üzerine bir araştırma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Endüstri 4.0’ e geçiş ile birlikte düşüncelerimiz, yaşantımız, çevremiz ve üretimimiz değişmeye başlamış, gelişen ağ teknolojileri ve yüksek oranlı veri paylaşımı hem ülkemizde hem de küresel düzeyde siber güvenlik ...