Konu "Marka Sadakati" için Sosyal Bilimler Enstitüsü / Social Sciences Institute listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Havayolu sektöründe müşteri deneyimi ve müşteri odaklı marka değerinin marka sadakatine etkisinde marka güvenin düzenleyici rolü
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Günümüzde rekabetin artması, dijital dünyanın hızla büyümesi, tüketici bilinç düzeyinin artması işletmeleri markalaşmaya doğru yoğun bir şekilde itmeye başlamıştır. Her geçen gün sayıları artan, birbirine benzeyen mal ve ... -
Tarım sektöründe tüketici yenilikçiliğinin, marka sadakati üzerine etkisi: Özel bir sektörde araştırma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Amaç: Bu çalışmada tarım sektöründe tüketici yenilikçiliğinin, marka sadakati üzerindeki etkisi incelenmeye çalışılmıştır. Yöntem: Tüketici yenilikçiliği ve marka sadakati arasındaki ilişkinin incelenebilmesi amacıyla bir ...