Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Turizm iletişiminde bir reklam kanalı: İnstabloggerlar üzerine bir araştırma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Sosyal medya ve ağlar farklı alanlarda olduğu gibi turizm alanında da hizmet
işletmelerinden nihai tüketiciye kadar kullanılmaya ve bu kullanımlarla yeni içeriklerin
oluşmasına olanak sağlar durumdadır. Bu çalışma, turizm ...
Bir sosyal medya aracı olan instagramda benlik inşası
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Bireylerin yüz yüze inşa ettiği benlik sunumları günümüzde ivme kazanan teknolojik gelişmeler çerçevesinde kapsam değiştirmiş ve sosyal ağların ortaya çıkışı ile birlikte daha da önem kazanmıştır. Sosyal ağların sağladığı ...
Türkiye’de fenomenlerin covid-19 pandemisi ve aşılanma sürecindeki instagram performansları
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
İnsanlık tarihinde oldukça büyük etkileri olduğu bilinen bulaşıcı hastalıklar, yüzyıllar boyunca salgına dönüşerek milyonlarca insanın ölümüne sebep olmaktadır. 2019 Aralık ayında da Çin'in Wuhan kentinde ortaya çıkan bir ...
Tüketim kültürü bağlamında kimlik inşasının sosyal medyada kullanımı: Instagram örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
Günümüz dünyasında gelişen ve yaygınlaşan bilgi ve iletişim teknolojileri, yeni ve
farklı iletişim olanaklarını ortaya çıkarmıştır. Postmodern imgelerin hâkimiyetinde şekil bulan
iletişim araçları, bir iletişim aracı ...