Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Ölüm kaygısının tüketici davranışları üzerindeki etkisi: Soğuk savaş döneminde ABD toplumu
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Tüketim, insanlığın başlangıcından bu yana, bireyi ve toplumu her zaman ve her alanda
etkileyen bir olgu olmuştur. İnsan, hayatının her evresinde birer tüketici konumundadır ve
her evrede, ortamın koşullarına göre, farklı ...
Sosyal medyada pazarlamanın hikâye anlatıcılığı üzerinden dönüşümü: Türkiye'de instagram anneleri
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Sosyal medyanın yaygın bir biçimde kullanılması ile tüketim kültüründe de bazı
evrilmeler meydana gelmektedir. Geleneksel pazarlama ve satış teknikleri dijital dünyanın
beklentisini karşılayacak şekilde yön değiştirmektedir. ...
Kent belleği mekanlar: Ankara pasajları
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Farklı yaĢam tarzları ve üretim biçimlerinin ortaya çıkarttığı kentler, kültürel farklılıkları ile varlıklarını sürdürürler. Bazı kentler, edindikleri kültürel sermayeyi, rahatça ekonomik sermayeye dönüĢtürmektedir. Kentlerin ...
Turizm reklamlarında yaşam tarzlarının inşası: göstergebilimsel çözümleme
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Tüketim kavramı ve boş zaman pratikleri, bireylerin toplumsal statülerini
belirlemede yardımcı ve yaşam tarzlarını oluşturmada oldukça önemli kavramlar olarak
kabul edilmektedir. Kapitalist sistemin şekillendirdiği reklam ...
Tüketim kültürü bağlamında kimlik inşasının sosyal medyada kullanımı: Instagram örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
Günümüz dünyasında gelişen ve yaygınlaşan bilgi ve iletişim teknolojileri, yeni ve
farklı iletişim olanaklarını ortaya çıkarmıştır. Postmodern imgelerin hâkimiyetinde şekil bulan
iletişim araçları, bir iletişim aracı ...