Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Tüketim kültürü bağlamında kimlik inşasının sosyal medyada kullanımı: Instagram örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
Günümüz dünyasında gelişen ve yaygınlaşan bilgi ve iletişim teknolojileri, yeni ve
farklı iletişim olanaklarını ortaya çıkarmıştır. Postmodern imgelerin hâkimiyetinde şekil bulan
iletişim araçları, bir iletişim aracı ...
Sosyal medyada yayılan olumsuz viral pazarlama (E-wom) iletilerinin paylaşımlarında benliğin etkisi
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
20. yüzyıl sonrasında bireylerin sahip oldukları çevrelere sosyal medya adını verdiğimizi internet adıyla bireylerin oluşturdukları ikinci dünyaları da dahil olmuş ve bireyler, bireysel, ilişkisel ve toplulukçu benliklerini ...
30 mart 2014 yerel seçimlerinde, geleneksel medya ve sosyal medya haberciliğinin karşılaştırılması: Posta ve zaman gazetesi örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
Haber ve Habercilik, insanlık tarihi boyunca hep var olmuş, değişen zaman ve şartlara
göre değişiklik ve ilerleme göstermiştir. İnsanın doğasında yer alan “merak etme”
duygusundan yola çıkarak, haberin doğduğu alandan, ...