Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal medayada kurumsal itibar yönetimi: yeşilay
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Kurumlar, halkla ilişkiler uygulamalarını yaparken günümüz koşullarında sadece
geleneksel medyadan değil sosyal medya platformlarından da yaralanmaktadırlar. Sosyal
medya platformlarında olmak, hedef kitleye ulaşmak için ...
Yeni nesil kahve mekânlarında, sosyal medyanın iç mekân tasarımına etkisi
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Türkiye’de zaman, mekân, yer kavramları gerek dünyayla eş zamanlı gerekse kendi
özel koşullarında değişimler göstermiştir. Özellikle sosyal medya kültürü mekân
organizasyonlarını şekillendirmede oldukça etkili olmuş ve ...
Sosyal medyanın gösterişçi tüketim üzerindeki etkisinin başkalarından geri kalmama etkisi ve snop etkisi açısından incelenmesi
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Gösterişçi tüketim; eşya veya ürünlerin rasyonel değerleri dışında, bireylerin başkalarına
statülerini ve saygınlıklarını sergilemek amacı ile satın aldıkları mal ve hizmetlere
denmektedir. Kullanılan mal veya hizmet, ...
Sigortacılık sektöründe dijital pazarlama ve sosyal medyanın tüketici satın alma davranışı üzerine bir araştırma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
21. yüzyılda büyük bir hızla gelişmekte olan teknoloji, internet kullanımına yeni bir boyut kazandırarak yeni iletişim ortamlarının doğmasına sebep olmaktadır. Alışkanlıklarımızın büyük bir oranda değiştiği, bilgi tüketiminin ...