Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBayraktarkatal, Melik Ertuğrul
dc.contributor.authorAymergen, Onur
dc.date.accessioned2019-03-06T08:10:45Z
dc.date.available2019-03-06T08:10:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11727/3010
dc.description.abstractBu çalışma Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Bilimi Anabilim Dalı’nda yüksek lisans tezi olarak hazırlanmıştır. Bu tezin konusu; Kemal İlerici’nin (1910-1986) makamların yapısal özelliklerinden kaynaklanarak ortaya koymuş olduğu ve “Bestecilik Bakımından Türk Müziği ve Armonisi” adlı kitabında yayınladığı makamsal armonik yapının incelenerek, gitar çalgısına uygulanması ve buna dayalı olarak yeni ve farklı bir müzikal dilin ortaya çıkarılmasıdır. This study is prepared as a master thesis for Musicology Department of the Başkent University Social Sciences Institute. The subject of this thesis is to examine Kemal İlerici’s (1910-1986) structure of maqam harmony which is explained in his book “Bestecilik Bakımından Türk Müziği ve Armonisi”; and to apply on guitar in order to create a new and different musical language based on his systemen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBaşkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMakamen_US
dc.subjectMakamsal Amonien_US
dc.subjectKemal ilericien_US
dc.subjectGitaren_US
dc.titleMakamsal çokseslilik ve gitar için uygulamalar, doğaçlamalaren_US
dc.typemasterThesisen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster