Yazar "Işın, Feride Bahar" için Enstitüler / Institutes listeleme
-
Algılanan destinasyon imajının pazarlamaya etkileri: Ankara ili üzerine bir araştırma
Sivri, Turalp (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu araştırmada Ankara lokasyonunda turizm sektörüne mal ve/veya hizmet sağlayan işletmelerde ya da kurum / kuruluşlar görev yapan / çalışan üst düzey yöneticilerin Ankara'nın destinasyon imajı farkındalık düzeylerinin ... -
Covid-19 döneminde mobil pazarlamanın tüketici satın alma davranışlarına etkisi: Bankacılık sektöründe bir araştırma
Ercan, Elif Ece (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Günümüzde ortaya çıkan Covid-19 virüsü; bulaşıcılığı ve tedavisinin olmayışından dolayı yaşam tarzımızı birden çok alanda önemli ölçüde değişmesine neden olmuştur. Sahip olduğumuz işimizi yapma şeklimizden, günlük ... -
Covid-19 Pandemisiyle birlikte tüketicinin çevrimiçi yemek siparişinde satın alma kararını etkileyen faktörler
Üçkol, Şahika Tuğba (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Bilgi teknolojilerin ve internetin gelişimi ticareti de etkilemiş ve ticaretin aktörlerinin çevrimiçi ortama geçmesine neden olmuştur. Yeme-içme sektörünün çevrimiçi ticarete geçmesiyle birlikte klasik tarzda telefon ... -
Covid-19 Salgını ve müşterilerin otel tercihlerini etkileyen faktörler
Önder, Aslıhan (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)2019 yılının Aralık ayında Çin’in Wuhan kentinde ortaya çıkan Covid-19 ortaya çıkışından üç ay sonra tüm dünyada etkilerini göstermiş ve Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi olarak ilan edilmiştir. Pandemi olarak ilan ... -
Firmaların ihracat davranışı ve karar Modeli: İş ve inşaat makinaları üzerine bir araştırma
Saraçoğlu, İsmet Ayşe (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Bu tez, Ankara’daki iş ve inşaat makinaları sektöründe üretim yapan işletmelerin; ihracat davranışlarını incelemek, ihracat davranışlarına etki eden performans belirleyicilerini ortaya koymak ve Pak’ın (1991) modelinden ...