Search
Now showing items 1-2 of 2
Destinasyon pazarlamasında turizm tanıtım videolarının rolü: "TURKEY – HOME OF TURQUOISE" videosu örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Teknolojinin gelişmesiyle birlikte günümüzde medya araçlarının kullanımı oldukça
yaygınlaşmıştır. Geçmişte yalnızca radyo ve TV gibi araçlarla sürdürülen kitle iletişimi,
günümüzde İnternet ve Bilgi İletişim Teknolojilerindeki ...
1960’larda Türkiye ve İtalya’da yabancılaşma: Sevmek zamanı ve batan güneş filmleri üzerine bir karşılaştırma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Yabancılaşma, günümüzde dahi hala birçok açıdan inceleme alanına sahip olan bir kavramdır. Bu kavrama dair çalışmalar modernleşmenin ortaya çıkışıyla birlikte hız kazanmış, neden ve sonuç çerçevesinde yoğun bir şekilde ele ...