Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Gözetim çalışmaları temelinde black mirror dizisi: Gerçek ve kurmaca hayat ilişkisi
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Gözetim pratikleri tarih boyunca olduğu gibi günümüzde de tartışmaya açık bir konudur. Yeni iletişim teknolojilerinin gelişimi ve özellikle sosyal medya kullanımının artmasıyla beraber daha fazla görünürlük kazanan gözetim ...
55 yaş üstü kadınların sosyal medya kullanımlarının satınalma davranışları üzerindeki sosyal medya etkisinin teknoloji kabul modeli kapsamında incelenmesi
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Bu araştırma, 55 yaş üstü kadınların satın alma karan verirken sosyal medyadan ne kadar etkilendiklerini ölçmek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada, sosyal medya tüm boyutlarıyla incelenmiş ve 55 yaş üstü kadınların oluşturduğu ...
Yeni medya ortamlarında üre-tüketicilik ve katılım olgusu: Ekşi sözlük ve okan bayülgen'in talk show'unda etkileşim
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Dijitallik, etkileşimsellik, katılım ve kullanıcı türevli içerik üretimi gibi başlıca özellikleri ile geleneksel medyadan ayrılan yeni medya ortamlarının erişim ve kullanım olanaklarının artması, gündelik yaşam pratiklerinin ...
Tüketim kültürü bağlamında kimlik inşasının sosyal medyada kullanımı: Instagram örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
Günümüz dünyasında gelişen ve yaygınlaşan bilgi ve iletişim teknolojileri, yeni ve
farklı iletişim olanaklarını ortaya çıkarmıştır. Postmodern imgelerin hâkimiyetinde şekil bulan
iletişim araçları, bir iletişim aracı ...
Sosyal medyada yayılan olumsuz viral pazarlama (E-wom) iletilerinin paylaşımlarında benliğin etkisi
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
20. yüzyıl sonrasında bireylerin sahip oldukları çevrelere sosyal medya adını verdiğimizi internet adıyla bireylerin oluşturdukları ikinci dünyaları da dahil olmuş ve bireyler, bireysel, ilişkisel ve toplulukçu benliklerini ...
30 mart 2014 yerel seçimlerinde, geleneksel medya ve sosyal medya haberciliğinin karşılaştırılması: Posta ve zaman gazetesi örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
Haber ve Habercilik, insanlık tarihi boyunca hep var olmuş, değişen zaman ve şartlara
göre değişiklik ve ilerleme göstermiştir. İnsanın doğasında yer alan “merak etme”
duygusundan yola çıkarak, haberin doğduğu alandan, ...