Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
A FULLY ONLINE COURSE EXPERIENCE FROM STUDENTS' PERSPECTIVE: READINESS, ATTITUDES AND THOUGHTS
(2019)
The purpose of the study was to reveal the effect of a course taken through distance education on students' readiness and attitudes. Sequential explanatory design method was used as a research method in which qualitative ...
Technologies Used in Distance Education During the Covid-19 Global Pandemic and Investigation of the Opinions of Teachers: The Case of Başkent University
(Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, 2022)
Bu çalışmanın amacı, içerisinde bulunduğumuz Covid-19 küresel salgınının paralelinde gelişen yeni normalleşme sürecinde öğretim elemanlarının uzaktan eğitim uygulamalarına yönelik görüşlerini incelemektir. Çalışma, nicel ...
Yükseköğretimde Uzaktan Eğitim Uygulamalarının İncelenmesi: Türkiye Örneği
(Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, 2017)
Bu çalışma 2010 yılından 2016 yılına kadar, Türkiye yükseköğretiminde uzaktan eğitim çalışmalarının sayısal veriler ışığında incelenmesini amaçlamaktadır. 2010 ile 2016 yılları arasındaki yükseköğretimdeki öğrenci sayıları, ...
The Impact of the Flipped Classroom Model on Students' Academic Achievement
(2018)
The aim of this study is twofold. First, it aims to investigate the impact of the Flipped Classroom (FC) Model on students' academic achievement. Second, it reveals the students' opinions about the model itself. For four ...