Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları
(2009)
Bu çalışmada 7-13 Temmuz 2008 tarihleri arasında yayımlanmış 10 günlük gazete ile 2008 yılı Temmuz ayının ilk iki haftasında yayımlanmış 13 dergide yer alan reklamlardaki yüz ifadelerini çözümlenerek modern insanın araçsal ...
Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri
(2009)
Bu çalışmada National Geographic dergisinin 2001-2002 yıllarında Türkiye?de ve yurtdışında da İngilizce olarak yayımlanan sayılarında yer alan otomobil reklamları toplumsal cinsiyet bağlamında çözümlenmiş ve reklamlarda ...
Velazquez'i Unutmak: Las Meninas
(2009 Uluslararası Katılımlı Güzel Sanatlar ve Tasarım Sempozyumu. 151-160, 2009)
Bu metnin amacı, Fransız düşünür Michel Foucault?nun, Rönesans sonrası dönemde kelimeler ve şeyler arasındaki ilişkinin bir temsil sorununa indirgenmesiyle ortaya çıkan temsilin üretimi, temsilin nesnesi ve temsilin öznesi ...