Search
Now showing items 1-10 of 50
Otel Yönetiminde Rekabet Avantajı Elde Etmede Bir Araç: Six Sigma
(Kongre Kitapçığı. 404-409, 2003)
Rekabet, işletmelerin verimliliklerinde önemli olduğu için dinamik pazar ortamında rekabet araçları da önem kazanmaktadır. Düşük maliyetli rekabet avantajı elde etmede six sigma uygulamaları otel işletme yönetimlerine ...
Duygusal Zekanın Çalışanların Örgütsel Vatandaşlık Davranışlarına ve İş Tatminine Etkisi
(Bildiri Kitabı. 1, 1, 237-243, 2013)
Bu çalışmanın amacı duygusal zekanın(DZ), örgütsel vatandaşlık davranışı (ÖVD) ve iş tatmini (İT) üzerindeki etkilerini belirlemek ve iş tatmininin aracılık etkisini incelemektir. Bu amaçla Ankara ili 1. Organize Sanayi ...
Kamu Sektöründe 360 Derece Bireysel Performans Değerlendirmesinin Uygulanabilirliğine Yönelik Bir Araştırma
(Bildiri Kitabı. 1, 1, 365-367, 2012)
Kamuda 360 derece performans değerleme yönteminin uygulanabilirliğine yönelik bu çalışmada; geleneksel tek yönlü amir değerlendirmesi ile 360 derece bireysel performans değerlendirme yöntemi arasında ve değerlendirici ...
Turizm Coğrafyası
(2012)
Daily Life Activities of Children during the Pandemic
(2021)
The aim of this descriptive study was to examine the views of parents with children between the ages of 3-6 on their children's daily life activities during the pandemic. The study sample was composed of 65 parents, among ...
Explaining intrapreneurial behaviors of employees with perceived organizational climate and testing the mediating role of organizational identification: A research study among employees of Turkish innovative firms
(2014)
This study examines perceived organizational climate and organizational identification as potential antecedents of employees' intrepreneurial behaviors. In particular, the study suggests positive relationships between ...
Otel İşletmelerinde Dış Kaynak Kullanımının Başarısına Ortaklık Kalitesinin Etkisi
(2012)
Otel işletmelerinde bir çok hizmetler için dış kaynak kullanımı olmakla birlikte, bu çalışmada sadece insan kaynakları fonksiyonlarında dış kaynak kullanımında, müşteri şirket (hizmetleri satın alan veya kiralayan işletmeler) ...