Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAygün Cengiz, Serpiltr
dc.date.accessioned2015-02-17T08:54:16Z
dc.date.available2015-02-17T08:54:16Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11727/1596
dc.description.abstractBu çalışmada National Geographic dergisinin 2001-2002 yıllarında Türkiye?de ve yurtdışında da İngilizce olarak yayımlanan sayılarında yer alan otomobil reklamları toplumsal cinsiyet bağlamında çözümlenmiş ve reklamlarda insanbiçimselleştirilerek ideal modern özne olarak temsil edilen otomobilin kusursuz erkek sporcu, işadamı, Musa peygamber gibi sunularak kadınla arasında nasıl bir hiyerarşik sıralama yapıldığı gösterilmekte ve bu ?ideal insan?ın otomobil üzerinden gerek performans gerekse görünüm olarak kusursuz erkek olarak sunuluşu eleştirilmektedir.tr
dc.language.isoturtr
dc.subjecttr
dc.subjectreklam, otomobil reklamları, kadın, toplumsal cinsiyettr
dc.titleReklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleritr
dc.title.alternativeOtomobil Reklamlarında Öteki Olarak Kadın: Modern Öznenin Eril Ýnşasıtr
dc.typebookParttr


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster