• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Enstitüler / Institutes
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Education
  • Search
  •   DSpace Home
  • Enstitüler / Institutes
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Education
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 12

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ortaokul 6. , 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin orantısal akıl yürütme becerilerini ve matematik dersine yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi: cinsiyet ve sınıf düzeyi perspektifi 

Karaduman, Burcu (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmada, ortaokul 6. ,7.ve 8. sınıflarda olan öğrencilerin cinsiyetlerine ve sınıf seviyelerine göre orantısal akıl yürütme becerilerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Ayrıca, ortaokul 6. ,7.ve 8. sınıf öğrencilerinin ...
Thumbnail

Evaluation of the reading texts in teenwıse 9: a textbook written in accordance wıth the new elt program of turkish national education 

Alpar, Özlem (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
This study aimed to investigate the appropriateness of the reading texts in Teenwise 9 according to students' perspectives based on content, exploitability, readability, and authenticity through a questionnaire and a ...
Thumbnail

Ortaokul (5-8. sınıflar) Türkçe dersi öğretim programı ve ders kitaplarında "metin türü farkındalığı" 

Kıbrıs, Sıla (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Çalışmanın amacı, ortaokul (5-8. Sınıflar) Türkçe derslerinde, öğrencilerde geliştirilmesi beklenen ‘metin türü farkındalığı’nın yerini ortaya koymaktır. Bu bağlamda, 2018 yılı Türkçe Dersi Öğretim Programı (TDÖP), ‘metin ...
Thumbnail

İsveç'te yabancı dil olarak Türkce öğrenen yetişkinlerin dil ihtiyaçları analizi 

Orhan, Didem (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmada, isveç Stockholm Folkuniversitetet Merkezi‟nde (İSFM) yabancı dil olarak Türkçe öğrenen yetişkinlerin dil öğrenme ihtiyaçlarını belirlemek ve ihtiyaçların yaş, cinsiyet, eğitim gibi değişkenlere göre farklılık ...
Thumbnail

Relationship between the attitudes towards internet usage ın english and english reading skills among secondary school students 

Doğaner, Nursel (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
The application of Internet technology by various methods in learning English has become universal and inevitable in educational systems around the world. In this study, the aim was to evaluate the relationship between the ...
Thumbnail

Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi A1 düzeyinde kullanılmak üzere Türkçe konuşurların kullandıkları sözcük ve ifadelerin derlenerek bildirişim konuları altında sınıflandırılması 

Resmi Crahay, Semahat (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Araştırmanın amacı: Diller İçin Avrupa Ortak Öneriler Çerçevesi’nde genel başlıklar altında önerilen 14 bildirişim konusu içinde, Türkçe konuşurların sıkça kullandıkları sözcük ve ifadelerden bir derlem oluşturmak; bu ...
Thumbnail

Exploring the relationship between teachers’ mindset and their technology self-efficacy among the secondary school efl teachers 

Ergen, Seher (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Technology integration plays an integral role in the English language teaching classrooms today, yet many factors other than having technical knowledge and accessing to digital devices contribute to teachers' success at ...
Thumbnail

Lise okul yöneticilerinin değişime yönelik eğilimleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Keçiören ilçesi örneği 

Toprak, Aygül Çağıl (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu çalışma, özel ve devlet liselerinde görevli yöneticilerin değişime yönelik eğilimleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkiyi belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma nicel yöntemle yapılmıştır. Bu araştırmada ...
Thumbnail

A Comparison of Turkish efl students’ speaking anxiety in the classrooms of native and non- native instructors 

Yentürk, Ceren (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
In this study, L1 Turkish EFL students‟ speaking anxiety in native and non- native instructors‟ classroom will be compared. Speaking is one of the critical skills in the teaching and learning process in second language ...
Thumbnail

Okul öncesi öğretmenlerinin okuma-yazma becerisinin gelişimine yönelik rolleri ve uygulamalarının incelenmesi 

Bircan, E.Eda (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu araştırmada, okul öncesi öğretmenlerinin okuma ve yazma becerilerine yönelik rolleri ve uygulamalarinin incelenmesi hedeflenmiştir. Bu çalışmaya Ankara ili Altındağ, Çankaya, Yenimahalle, Gölbaşı ilçelerinde çalışmakta ...
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageCategoryThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageCategory

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAlpar, Özlem (1)Bircan, E.Eda (1)Coban, Omur (1)Doğaner, Nursel (1)Elden, Aslı (1)Ergen, Seher (1)Karaduman, Burcu (1)Kıbrıs, Sıla (1)Orhan, Didem (1)Ozdemir, Servet (1)... View MoreSubjectBildirişim (1)biçimlendirici değerlendirme (1)cinsiyet (1)Değişim (1)değişim eğilimleri (1)Dil İhtiyaç Analizi (1)English as a Foreign Language (1)erken çocukluk eğitiminde değerlendirme (1)Foreign language (1)implicit theories (1)... View MoreDate Issued
2019 (12)
Has File(s)Yes (12)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV