• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler / Institutes
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Education
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler / Institutes
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Education
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 57, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Eğitim ve bilim iş kolu sendika yöneticilerinin değişim eğilimleri 

İrgin Işık, Ayşegül (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Bu araştırma, Türkiye’de mevcut eğitim ve bilim iş kolu sendika yöneticilerinin değişim eğilimlerinin incelenmesini amaçlamaktadır. Uyarlama çalışması sürecinde Türkiye genelindeki Eğitim-Bir-Sen, Türk-Eğitim-Sen, Eğitim-Sen ...
Küçük Resim

Okul öncesi öğretmenlerinin sanat eğitimine yönelik tutumlarını belirlemek üzere ölçek geliştirme çalışması 

Aykanat, Elif (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Günlük eğitim programında, çeşitli etkinlikler yoluyla çocuklar için öğrenme deneyimleri sağlanmaktadır. Bu etkinliklerden biri sanat eğitimidir. Sanat eğitimi, bireyin estetik bir bakış açısı kazanmasına, çevreye duyarlı ...
Küçük Resim

Ortaokul (5-8. sınıflar) Türkçe dersi çalışma kitaplarında metinsel-aşkınlık 

Cebeci, Tuba (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Çalışmada, 2016-2017 eğitim öğretim yılında MEB tarafından hazırlanan ortaokul (5-8. Sınıflar) Türkçe dersi çalışma kitaplarındaki etkinlikler/sorular metinsel-aşkınlık bağlamında incelenmiştir. Etkinliklerin ve soruların ...
Küçük Resim

Monoskopik 3 boyutlu (2B) ve stereoskopik 3 boyutlu animasyon kullanımının öğrenciler açısından incelenmesi 

Taştı, Mehmet Burak (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Hızla gelişen günümüz teknolojisi, bizlere hayatımızı kolaylaştıran yeni ürünler olanaklar sağlamaktadır. Her geçen gün gelişen ve değişen bilgisayar teknolojileri şüphesiz ki teknoloji alanında kaydedilen ilerlemelere ...
Küçük Resim

Ortaokul (5-8 sınıflar) Türkçe derslerinde şiir-hikâye ve manzum hikâye türünden metinler 

Çat, Feray (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Çalışmamız çerçevesinde 2017-2018 eğitim-öğretim yılında MEB tarafından hazırlanan ortaokul (5-8. sınıflar) Türkçe dersi ders kitapları ve çalışma kitaplarında bulunan şiirler, ‘şiir-hikâye’ ve ‘manzum hikâye’ bağlamında ...
Küçük Resim

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının problem çözmede modelleme ve işlem başarılarının belirlenmesi 

Zencirci, Rasime Seda (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Günümüzde matematiksel düşünme, günlük hayatla matematik arasında ilişki kurabilme, iletişim yoluyla matematik kavramlarını kullanabilme, etkili ve doğru çıkarım yapabilme, eğitim çalışmalarının önemli bir bölümünü ...
Küçük Resim

Blok tabanlı ortamlarda programlama öğretimi sürecinde farklı öğretim stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi 

Erdem, Ecmen (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Bu çalışmanın amacı 5. sınıf öğrencilerinin yüz yüze eğitim ile ters yüz sınıf modeli olan teknoloji destekli öğrenme ortamlarında olmak üzere iki farklı öğrenme ve öğretme stratejisi ile Scratch programlamayı öğrenmelerinin ...
Küçük Resim

Türkçe'nin yabancı dil olarak öğretiminde b1 düzeyinde kelime öğretimi 

Başutku, Serdar (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Bu çalışmanın amacı, Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde kaynak olarak kullanılan Ankara Üniversitesi TÖMER Yeni Hitit 2 Yabancılar İçin Türkçe, Gazi Üniversitesi TÖMER ve İstanbul DİLMER Yabancılar İçin Türkçe B1 ...
Küçük Resim

Öğretim yönetim sistemi ile desteklenmiş dersin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi 

Aşıcı, Melih (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Web 2.0 teknolojilerini içinde barındıran ve öğretim yönetim sistemi (ÖYS) olarak tasarlanmış olan Edmodo, sosyal ağ sitelerinden eğitim alanında kullanılan önemli bir araç olarak profesyonel bir öğrenme ortamı sağlamaktadır. ...
Küçük Resim

Ortaokul 6. , 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin orantısal akıl yürütme becerilerini ve matematik dersine yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi: cinsiyet ve sınıf düzeyi perspektifi 

Karaduman, Burcu (Başkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmada, ortaokul 6. ,7.ve 8. sınıflarda olan öğrencilerin cinsiyetlerine ve sınıf seviyelerine göre orantısal akıl yürütme becerilerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Ayrıca, ortaokul 6. ,7.ve 8. sınıf öğrencilerinin ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreKategoriye GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreKategoriye Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarArar, Khalid (2)Berberoglu, Giray (2)Orucu, Deniz (2)Adıyaman Doğan, Tuba (1)Akbaba Altun, Sadegul (1)Akdamar, Nebahat Seren (1)Aktaş, Rana (1)Alpar, Özlem (1)Aydoğan, Ahmet Gültekin (1)Aydın, Tuğçe (1)... Daha FazlaKonuokul öncesi eğitim (3)Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi (3)English Language Teaching (2)liderlik (2)okul yöneticisi (2)Ortaokul (5-8. sınıflar) Türkçe dersi (2)self-efficacy (2)Türkçe eğitimi (2)Academic Achievement (1)Akılcı Olmayan İnançlar (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2021 (19)2019 (14)2018 (11)2020 (8)2022 (4)2017 (1)Mevcut Dosya(lar)Evet (51)Hayır (6)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV