Yazar "Bahar Işın, Feride" için Enstitüler / Institutes listeleme
-
Beğenmeli ve kolayda mallarda marka kredibilitesi, marka prestiji, algılanan kalite, algılanan risk ve sadakatin rolü
Eryılmaz, Burçin (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışma temel olarak marka kredibilitesi, marka prestiji, algılanan kalite, algılanan risk ve tutumsal ve davranışsal sadakatin, iki farklı tüketim ürün kategorisi olan beğenmeli ve kolayda mallardaki önem düzeyini ... -
Çevre dostu otomobiller için tüketici beklentileri ile üretici pazarlama stratejilerinin uyumu: Türk otomotiv sektörü üzerine bir uygulama
Kanat Sarısoy, Cemil (Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu araştırma, Türkiye’de çevre dostu yönde gelişme potansiyeli olan otomotiv sektöründe, tüketiciler açısından çevre dostu araç tercihlerinin, üreticiler ve ilgili kurumlar açısından ise çevre dostu araç üretimine etki ...